torsdag 11. oktober 2012

Trilletur Viebøen - Brulandsfossen

Onsdag var det planleggingsdag i barnehagen og det var meldt sol. Vi vart derfor noko skuffa då vi vakna til regn.... Men sidan vi hadde planlagt og avtalt tur, så måtte vi jo finne på noko. Erfaringsmessig så veit eg også at ungane har godt av å lufte seg litt - elles blitt det fort høgt støynivå i heimen. (Er det nokon som kjenner seg igjen....?)

Tåka låg laaaangt ned i fjella, så det frista ikkje så veldig å reise til fjells. I tillegg skulle vi bruke barnevogn, så det måtte uansett bli etter veg. Dermed enda vi opp med turen Viebøen - Brulandsfossen. Veldig mange går frå Vie og inn til Soleide, men det er ein veldig kjekk variasjon å gå langs elva og inn til Brulandsfossen i staden:

Vi parkerte ved bustadane i Kvietunet på Viebøen, rett før avkøyrsla opp i Vieåsen. Deretter gjekk vi vegen inn mot Vie, og ved Vie stall tok vi til høgre (skilta til sandtak Magne Hafstad). Etter siste huset forbi sandtaket, går det ein skogsveg innover. Eg har ikkje gått der med barnevogn før og var usikker på om vi kom oss heilt inn, men det gjekk heilt uproblematisk. Det var litt kronglete å ta seg ned til fiskehytta ved Brulandsfossen, men det gjekk greitt nok.

Samla distanse: ca. 5 km t/r

Ved fossen, ligg det som sagt ei fiskehytte der ein kan ete nista si om det regnar. På grunn av regnet, tok eg ikkje med fotoapparat, så derfor blir det nokre halvdårlege bilete med mobil...... men dei gjev no eit visst inntrykk:












Sanna Oliva konkluderte med at fiskehytta låg for langt frå elva til at ein kunne sitje inne og fiske..... og det måtte eg gje ho heilt rett i. Heldigvis slapp vi unna det verste regnet på turen - berre litt småyr.

På vegen heim att blei det litt småskummelt for oss vaksne, då vi brått hadde to små som sikta på oss med kvar sine pinnar: "Pang, pang!". Dei sprang endatil så fort, at eg fanga rørslene deira då eg tok biletet.....:)

Og - for å gjere nokon av dykk litt skeptiske til å ta turen, så var det akkurat i dette området vi såg orm for første gong i år - sjå her. MEN; det var ingen orm å sjå denne dagen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad om du har lyst til å leggje igjen ein kommentar når du har vore innom bloggen min! Og kom gjerne med spørsmål om turar og turmål :)!