tirsdag 6. mai 2014

Solskinstur til Strandanipa i Eikefjorden....

Flott solskin på Strandanipa i Eikefjorden.....NOT!

Dette skulle eigentleg vere eit innlegg om ein flott solskinstur
til Strandanipa i Eikefjorden. 
For yr.no lovte full sol måndag ettermiddag, 
men det var på laurdag.....
søndag kveld var det skifta til overskya,
med bittelitt regn sånn litt ut på kvelden i 21-tida. 
Men då ville vi vere ferdig med turen,
så det gjorde jo ingenting. 

Resultatet vart:
Regnet byrja å tromme på ruta allereie på veg utover, 
og det holdt fram, 
meir eller mindre i eitt i dei 3 timane vi var ute og gjekk. 

Derfor vart det ingenting av dei fantastiske bileta eg hadde tenkt å ta, 
for å lokke dykk til også å prøve denne turen. 
Faktisk så var det eigentleg ikkje råd å ta opp kameraet i det heile, 
for då ville det bli vått. 
Derfor vart det ikkje meir enn eit par raske bilete med mobilen. 

Beviset på at vi var der!
Heldigvis er det andre som har vore på Strandanipa i godvær, 
og eg kan derfor i staden linke dykk til Skorpionen sin flotte tur 1. mai
Så kanskje du får lyst til å gå Strandanipa likevel? 

Ho gjekk frå Tonheimstranda, 
vi tok turen via Hovlandsstølen
Fin og grei tur å gå, 
stien forsvann litt her og der, 
men lett terreng å manøvrere seg i. 
Og ca. 6 km ein veg. 
Det var dei korte facts. 

Uansett vær, fekk eg i alle fall gode assosiasjonar til sist gong eg var der, 
Nipenatt-tur med Flora turlag. 
Den anbefalast verkeleg! 
I år går den 27. juni
så set av datoen om du ynskjer ein unik tur!

Og regn eller ikkje - vi angrar aldri på ein tur! 


1 kommentar:

  1. Etter regnværsturer er det ekstra godt å komme inn igjen. Dessuten er opplevelsen noe annen enn i sol. Må si jeg misunner dere alle toppene med fin utsikt. Terrenget er slakere her, lett å gå, men den "høydaren" det er å komme på toppen uteblir som regel.

    God onsdag fra Ingunn som gleder seg til sommerens fotturer i fjellet

    SvarSlett

Eg vert veldig glad om du har lyst til å leggje igjen ein kommentar når du har vore innom bloggen min! Og kom gjerne med spørsmål om turar og turmål :)!