onsdag 6. januar 2016

Morgontur med NRK Sogn og Fjordane


Sjå kor flott morgon vi hadde! Foto: Stian Sjursen Takle - nrk.no/sfj

I dag hadde eg ein strålande start på morgonen: 
9 minusgrader og stjerneklart, 
klokka er nesten 8
og det er framleis mørkt. 

Men eg skal ut på tur opp Eventyrstien
med NRK Sogn og Fjordane
og vere med på direktesending. 

Reporter Stian Sjursen Takle direkte inne frå Einebenken på Eventyrstien
Fantastisk å kome opp i høgda, 
sjå lyset frå byen Førde, 
og sjå at dagen våkna til liv: 
gradvis lysare og soloppgangen over fjella! 

Kvifor gjer vi ikkje dette oftare? 


Direktesendinga kan du høyre på nettradio innslag 18 og 22. 

5 kommentarer:

  1. Så artig! Skal se om vi finner dette.
    Her er det 25 minus, og det er lite fristende med uteliv.
    Det blir nok mest strikking i dag.

    God torsdagskveld fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Nå har vi hørt begge innslaga! Du er en flott ambassadør for tur- og friluftsliv! Kjempebra! Jeg ble inspirert, men så er det disse kuldegradene da. Skal visst bli litt mildere i morgen, og vi har snø så vi kan komme oss på ski, også.

    Lykke til med nytt tur-år!

    Klem

    SvarSlett
  3. Så spennende! Kan jeg finne innslaget noen plass?

    SvarSlett
    Svar
    1. Gå inn på linken i innlegget over (siste linja der det står nettradio). Der ligg heile morgonsendinga, trykker du på vis mer får du opp alle innslaga og vi var inne på nr. 18 og 22.

      Slett
  4. Takk for det, Ingunn! Alltid kjekt å lese kommentarane dine - blir glad for kvar einaste ein sjølv om eg ikkje er like flink tilbake. Glad vi ikkje har 25 minus - det blir litt vel kaldt. Men opptil 10 minus går heilt fint, og med 2 lag ull og dunjakke, så blir ein ganske sveitt likevel... Fint turår til deg og dine!

    SvarSlett

Eg vert veldig glad om du har lyst til å leggje igjen ein kommentar når du har vore innom bloggen min! Og kom gjerne med spørsmål om turar og turmål :)!