tirsdag 10. mai 2016

Ny geocache: Eikelandsholten - Hestadfjorden #2

Då har vi omsider fått lagt ut ein ny geocache i Hestadfjorden-serien vår: 


Geocachen er plassert på utsiktspunktet rett over hytta vår. 

Vi merka sti opp dit i romjula og laga til ein benk å sitje på. 
Vi har også hengt opp postkasse med turbok å signere i. 
Ein gong skal vi også lage gapahuk
- og overnatte under open himmel. 

Kven blir førstemann til å finne geocachen - vi er veldig spente!

For oss er dette bokstaveleg talt ein nærtur
- eit mikroeventyr eller kortreist turmål om du vil!

Og sjølv om du ikkje leitar etter geocachar, 
så kan du fint ta deg ein tur likevel, 
for sjå på denne flotte utsikta: 

Utsikt over Eikeland og Nesavatnet




Og medan du er i området, må du også ta med deg geocachen ved Eikelandsfossen:

Eikelandsfossen - Hestadfjorden #1

4 kommentarer:

  1. Jeg setter mer og mer pris på nær-turer, tilrettelegging slik at det blir spennende å gå på tur uten å dra så langt avgårde. Forhåpentligvis går vi oftere da.

    Ønsker deg en fin onsdag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei! Kommer dere til å skrive mer om Geocaching på denne bloggen fremover? I så fall vil jeg gjerne invitere dere til å bli med i det gode selskap på http://geocachere.no
    Det er en bloggportal som samler innlegg fra mange som blogger om Geocaching. Det vises utdrag fra bloggene, og man kan da navigere seg inn på hver enkelt blogg for å lese de fullstendige innleggene. En kjekk portal for å samle folk som skriver om Geocaching, altså. :) Kan jeg legge til deres blogg som kilde? Da vil deres nye innlegg komme opp på Geocachere.no også (bare utdrag), og dere vil få mer trafikk til deres blogg.

    SvarSlett
  3. Hei Andreas! Vi kjem nok til å skrive om geocaching på bloggen når vi er på slike turar, så du må gjerne leggje link inn på bloggportalen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra! Da har jeg lagt til bloggen din på Geocachere.no. De innleggene du skriver med emnet Geocaching vil komme opp der. Jeg håper du får flere lesere via Geocachere.no. :) Følg oss gjerne på Facebook også: http://www.facebook.com/geocachere/

      Slett

Eg vert veldig glad om du har lyst til å leggje igjen ein kommentar når du har vore innom bloggen min! Og kom gjerne med spørsmål om turar og turmål :)!