torsdag 8. desember 2016

DNT ÅRBOK 2016: På tur med familien


Denne veka kom DNT si årbok for 2016 i posten, 
med det spanande temaet: 
På tur med familien

Førebels har eg berre tatt meg tid til å bla i boka og lese litt her og der, 
men denne skal bli kjekk å fordjupe i når juleroa seinkar seg. 

I førordet skriv redaktør Helle Andresen mellom anna: 

Ta tiden tilbake
Vi er mange som ønsker å føre vår egen turinteresse videre til barna våre. Det er bare så mye som står i veien, og turen ut blir ofte en salderingspost. Søndagsturen, kveldsturen, en tur ut i nærmeste skogholt, vi skulle så gjerne... Dagene flyr, og det er i stor grad barnas gjennomorganiserte liv som styrer hverdagen vår. 

Med denne boka ønsker vi å inspirere alle til å ta noe av tiden tilbake, til å oppsøke eventyret som ligger så snublende nært. Eller eventyret litt lenger unna, en topptur eller en langtur - som gir barna noe å strekke seg etter. Det vil ingen av dere angre på. 


Innhaldslista syner at her er det mange varierte tema, men alle handlar om familieturar. 
Nokre tema og turmål kjenner vi frå før, og har skrive om på bloggen vår: 


Nokre av DNT sine kysthytter: 

Årboka vert sendt ut til alle medlemar i DNT. 
Dersom du ikkje er medlem, får du heller kose deg med innlegga over. 
(medan du vurderer eit medlemskap...😊😊😊)

For oss var det også ekstra kjekt å bla gjennom årboka og sjå dette kjente biletet
 (foto Steffen Ben Jonstad): 

1 kommentar:

  1. Her er det mye å glede seg til. Jeg har også bare bladd i årboka, men temaet er jo spennende. Viktig å legge til rette for nye generasjoner.

    Det blir liten tid til å lese blogger nå i innspurten, så derfor ønsker jeg god jul her og nå!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett

Eg vert veldig glad om du har lyst til å leggje igjen ein kommentar når du har vore innom bloggen min! Og kom gjerne med spørsmål om turar og turmål :)!