onsdag 15. juli 2009

Det var forsøket verdt...

Optimistisk med tanke på at bæreseleturane på Kletten har gått så fint, tenkte eg at vi skulle prøve oss på ein litt lengre tur i dag. Valget måtte falle på ein plass der det er lett å gå og sjølvsagt ikkje altfor langt. Derfor vart skogsvegen til Erdalsstølen målet for turen.


Då eg parkerte bilen, traff eg på ei hyggjeleg dame frå Stavanger som held til på Fossengarden i Erdalen om sommaren. Fossengarden er ein av dei turane vi tar nokon gongar for året, og er ein fin trimtur. Eg hadde faktisk vurdert å ta turen opp dit i staden for Erdalsstølen. Sist gong vi var der, var knappe to veker før Sanna Oliva vart fødd (sjå biletet).


Vi starta ferda mot Erdalsstølen, og veslejenta såg ut til å trivast godt i bæreselen. Etter 7-8 minuttars gange, byrja det å småregne. Det såg ikkje ut til å vere langvarig, så eg tok fram paraplyen og tenkte at det skulle bli ei ny oppleving å gå på fjelltur med paraply! Men etter nokre minuttar til, høyrde eg det tordna i det fjerne og regnet auka på. Så då vart det ikkje så vanskeleg å ta avgjerda om at det var best å snu. Og det var nok lurt, for både regn og torden nærma seg fort. Sanna Oliva lot seg ikkje merke av det, for ho var sovna i bæreselen.


Eg hadde akkurat fått seg meg inn i bilen, då himmelen sine sluser verkeleg opna seg. Eg har ikkje sett maken til regnvær på lange tider, og det var knapt så vindusviskarane klarte å ta unna. Så det vart ingen tur på Erdalsstølen for oss, men det var forsøket verdt i alle fall :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad om du har lyst til å leggje igjen ein kommentar når du har vore innom bloggen min! Og kom gjerne med spørsmål om turar og turmål :)!