mandag 13. juli 2009

På'an igjen med friskt mot :)

Det vart visst brått stopp i blogginga mi i fjor sommar. Ein startar med friskt mot, men så strekk ikkje tida heilt til.... Men det var i alle fall ein kjekk ferietur, og den vart avslutta med turar til Kjerag og Månafossen, før det vart litt byliv i Stavanger.

MEN; no har eg no tenkt å prøve meg på nytt igjen. Sidan familien vår no har auka med ei skjønn lita tulle på 3 månader, seier det seg sjølv at mogelegheitane til dei store fjellturane er litt avgrensa for tida. Det betyr likevel ikkje at det ikkje blir turar, men det blir litt andre turar enn det ein har vore van med. Så nett no er hovudsysselsettinga å finne gode turmogelegheiter med barnevogn, og vi er dessutan litt i prøvefasen med bæresele.

Så framover vil bloggen handle mykje om turar med babyar, men det vil nok også bli ein del andre turar. Dessutan kan eg jo skrive om turar vi har tatt tidlegare, og ikkje minst gje tips til kva som er mine favoritt-turar. Så det er nok å skrive om - så berre følg med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad om du har lyst til å leggje igjen ein kommentar når du har vore innom bloggen min! Og kom gjerne med spørsmål om turar og turmål :)!