onsdag 30. mai 2012

Gåve til bursdagsbarnet!

I dag har min kjære mann bursdag, og kva gir vi så i gåve til ein ihuga fjellmann, hobbyfotograf og radioamatør? Jo, det blir sjølvsagt noko som fell inn under "utstyrskategorien". Foto og radioamatørutstyr ordnar han i stor grad sjølv, men når det gjeld friluftsutstyr, så er det litt lettare å "supplere" :).

I vinter sende "Ut i naturen" ein reportasje om Elise Theoline som overnatta ute store deler av året, og som sov i hengekøye. Lett å bære med seg, tar liten plass og enkelt å rigge opp og ned. "Dette hadde vore kjekt å hatt" var kommentaren til Steffen. Som sagt, så gjort. Såkalla Feltreir vart bestilt, er komt i hus, og vert gåva til min kjære på bursdagen hans!

Eg kjøpte feltreir komplett, og vart overraska då eg henta pakken. Dette var både lett og tok lite plass. Måtte sjekke at alt faktisk var med i pakken, men det såg det ut til å vere. Vi gler oss til å prøve dette ut!

Gratulerer med dagen, min flotte mann, turkamerat og beste venn!!!!!!

Den beste pappa'en!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad om du har lyst til å leggje igjen ein kommentar når du har vore innom bloggen min! Og kom gjerne med spørsmål om turar og turmål :)!