tirsdag 29. mai 2012

Hestadfjorden rundt - på sykkel


 
Årnesholten (765 moh) bada i kveldsol

Hestadfjorden rundt på sykkel er ein av mine barndoms turar, og er ein populær tur både for mosjonistar og aktive syklistar. I sommarhalvåret er det jamn trafikk av syklande rundt vatnet. Mine foreldre bur på sørsida av vatnet, på Eikeland, og frå altanen kan vi observere ivrige syklistar. Det er ikkje så ofte eg syklar rundt Hestadfjorden no, men i pinsa fekk eg og min kjære oss ein flott tur rundt vatnet i solnedgangen.

Turen rundt vatnet er om lag 13 km. Mange syklar frå Sande sentrum, og då blir turen ca. 8 km lenger totalt. På sørsida av Hestadfjorden er det stort sett flatt, medan det på nordsida går meir opp og ned. På sørsida er det lite trafikk og veldig fint å sykle langs vatnet med små born.

Dersom du gjer sykkelturen til ein dagstur, kan du ta mange flotte stopp undervegs på turen. Spesielt verdt å få med seg er Hestad kapell på øyra ved Hestadgrend. Du bør også ta turen nedom den flotte Eikelandsfossen. Det går sti ned til fossen både på sørsida og nordsida. I tillegg vil eg nemne Nedrestrand gard og Kjelstad skog- og kultursti. Det er også veldig flott å bade på øyra ved Hestadgrend. Ved "normal" vannstand, er det ei fin sandstrand der, og mange tar turen dit for å bade på fine sommardagar. No er det derimot stor snøsmelt, og det er ikkje uvanleg at vegen blir stengt fordi vatnet går over vegen.

Det er også svært godt ørretfiske i området, og kjøper du fiskekort, kan du fritt fiske. Ver merksam på at fisket er inndelt i soner, og at du fiskar i den sona du har løyst fiskekort for...:). Det står skilt langs med vatnet med informasjon om soner og kvar du kan kjøpe fiskekort. Mange fiskarar kjem attende år etter år, også langsvegsfarande som overnattar fleire døgn i telt. Spesielt fint er det å fiske i vatnet nedanfor Eikelandsfossen, og for å fiske der må du kjøpe fiskekort hos foreldra mine! (ikkje rart eg skryt av den plassen, då kanskje... :) )

Bileta frå turen er tatt med mobil, så dei gjev ikkje turen den fulle rettferd... her er mange flotte fotomotiv undervegs!


Her er det vanlegvis ei badestrand, men stor snøsmelt gjer at vatnet snart går over vegen





Vi ser oppover Hestadfjorden frå sørsida av vatnet, ved Djupevika

Frå Eikeland ser vi opp på Kjelstadnakken


Kartutsnitt frå ut.no



Vi ser over til hytta vår, rett ved Eikelandfossen:)


1 kommentar:

Eg vert veldig glad om du har lyst til å leggje igjen ein kommentar når du har vore innom bloggen min! Og kom gjerne med spørsmål om turar og turmål :)!