tirsdag 22. september 2015

Nipebu i haustferien, sa du?

DNT-hytta Nipebu ligg utruleg flott til ved Langevatnet i Askvoll

Haustferien nærmar seg.
Er du ein av dei som lurer på kva du skal finne på?
Kanskje saknar du ei hytte å reise til?
Eg har svaret: 
Ta eit opphald på Nipebu! 

- eller til ein av dei andre om lag 500 hyttene i DNT-systemet. 

Overnatting på DNT-hytter er kjekt for både store og små. 
Fleire betjente hytter har stengt for sesongen, 
men dei sjølvbetjente og ubetjente står open heile året
(eller låst med DNT-nøkkel).



Eg tok med meg ungane til Nipebu forrige helg, 
saman med ei klassevenninne av Sanna og hennar foreldre. 
Eg har vore på Nipebu før, 
men for dei andre var det første gong. 

Været vart ikkje heilt som lova, 
så med småregn store delar av turen til hytta, 
var vi våte og byrjande kalde, 
men det var lite klaging frå små føter. 

Ekstra deilig var det då å kome inn i varm hytte, 
oppvarma av to som hadde vore der natta før! 
Med våte klede og sko, 
så vart det innekos resten av kvelden. 
Jentene fann fort soveplass på hemsen, 
det vart bygging av lego og kortspel. 
Og brått var det tid for legging! 

Søndag våkna vi til lettare vær, 
så då kunne vi tilbringe litt tid ute, 
før vi tok fatt på returen. 

Og at turen ga meirsmak, er det ingen tvil om: 
"Kor tid kan vi reise tilbake dit?"
"Eg vil tilbake minst 100 gongar!" 
var kommentarane frå dei små etter vel blåst tur. 

Så derfor: Nipebu er eit godt tips som haustferieaktivitet!

Om du er på leit etter tips til andre haustferieturar, så ta ein kikk på dette innlegget frå i fjor: 

Her er fleire bileteglimt frå Nipebu:



Nipebu ligg til venstre for vatnet der vatnet er på sitt smalaste på biletet. 

Våte av regn, men hytta er i sikte!

Utsikt å vakne til!
Tre små som kan krysse av for si første overnatting på Nipebu!



Fossedalshengenipa - stien går i skaret nede til venstre for nipa. 


Ved godt mot også på turen heim!


1 kommentar:

  1. Imponert over alle DNT hyttene dokke besøker! Så mange fine hytter som er der ute, så mange turer som skulle ha vært prøvd. okke er flinke til å ta med ungene på hyttetur, det er sikkert :-)

    SvarSlett

Eg vert veldig glad om du har lyst til å leggje igjen ein kommentar når du har vore innom bloggen min! Og kom gjerne med spørsmål om turar og turmål :)!