tirsdag 17. januar 2017

Det var vel meir snø då vi var små?

Slik var vinteren då vi var små: masse snø frå november til mars - og sjølvsagt alltid sol!

Hugsar du då vi var små? 
Då vinter faktisk var vinter? 
Snø i store mengder frå november til mars
- sol, ski, aking, sparkeføre og kos!
Solbrente fjes smurt med Spenol i påskesola.
(eg har alltid hata Spenol etter dette...)

Det var vel kanskje ikkje heilt slik det var, 
men det er slik vi hugsar det. 
Og det var no vel meir snø om vinteren før, eller...?

Uansett:
Dei flotte vinterdagane kjennast så få, 
så vi må nytte dei best mogeleg når dei er der. 
Og då har vi lyst til alt: 
Gå tur i vintersnøen, gå på langrenn, køyre randonnè,
ake med borna, gå på truger, køyre med spark osv. 

Og alt er like fint og like bra! 
Hugs å kose deg med akkurat det du gjer 
- og ikkje ønsk deg at du heller skulle gjort noko anna. 
Det kjem ei tid for det også! 

No har vi hatt flott vinterstemning nokre få dagar 
- vi rakk å nyte dei på ulike måtar. 
Så blir det kanskje sjanse til å finne fram randonnè-skia neste gong....😄

Her er våre glimt frå desse dagane: 







Måtte det ikkje bli lenge til neste gong vi har slike dagar!

4 kommentarer:

  1. Det er lov å håpe, ønske og drømme. Vi hadde bedre tid i gamle dager, for det var ikke så mye vi skulle hele tida. Jeg gikk annahver dag på skolen t.o.m. 7.klasse, og da ble det mye tid til ski, skøyter, spark og kjelke. Den tida var det heller ikke vanlig at ungene var inne og lekte om dagen. Vi var ute uansett vær og årstid. Leksene først og så ut! Det høres vel ut som et sus fra steinalderen for dagens unger, men, men. Til slutt: Det var mer snø og vinter før.

    Fine bilder denne gangen også!

    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder! Jeg gleder meg til å følge dine turer videre. De inspirerer.

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder, Liv Janne! Når jeg mimrer tilbake til min barndom, så har jeg tro på at det virkelig var mye mer snø? Husker vi gikk langrenn rundt og rundt og oppover Storåsen i jakten på å krysse ut km etter km på skikortet. Vi gikk på skøyter - men kanskje ikke sååå mye.. Men vi lekte iallfall svært så mye i snøen, laget noen fantastiske snøborger og huler og akte mye. Litt til fjells på ski... Nå med egne barn er det altfor lite snø!!! :D

    Tror vi har mindre snø her ute på kysten i forhold til dere som bare er snaue timen innenfor oss. Vi nyter iallfall innslag av vinter når den svipper utom oss ^_^ Burde kanskje bli mye flinkere å ta turen innover for å oppleve mer snø og mer skiglede :D

    Fin uke til dere, sprekinger :))

    SvarSlett
  4. Flotte vinterbilder!
    Syns de siste vintrene her oppe i nord ha blitt mildere og våtere med mere regn enn snø... Så ja, kanskje det var mere snø da vi var små ;)

    SvarSlett

Eg vert veldig glad om du har lyst til å leggje igjen ein kommentar når du har vore innom bloggen min! Og kom gjerne med spørsmål om turar og turmål :)!